Geen categorie

Snoepwinkels

De chat functie is voor deze sector van groot belang. Snoepwinkels kennen wij vaak nog als fysieke winkels waar je even langsloopt als je toch in de stad bent. Echter gaat ook deze sector verder op het internet. Er zijn nu genoeg snoepwinkels die het assortiment op internet ten toon stellen. Voor deze winkels is de chat functie een toegevoegde waarde voor het bedrijf.  

Deze online snoepwinkels zullen veel vragen krijgen over de voorraad, productinformatie, levering, betaling etc. Doordat deze vragen normaal gesproken via de mail of telefonisch gesteld worden kan Chatkracht deze vragen op zich nemen. De klantenservice wordt dus uitbesteed. De medewerkers van het bedrijf hebben zo meer tijd om andere taken op zich te nemen.  

Ook ziet een chat functie op een website er voor de klant goed uit. De klant ziet namelijk dat het bedrijf goed zijn best doet om de klantenservice op order te hebben. Als ze dan zien dat de chats ook nog in de avonden en weekend worden opgepakt dan zullen klanten eerder positieve reviews achter laten.  

De vragen die binnenkomen zullen binnen 30 seconden door ons opgepakt worden. Het kenniscentrum zal er meteen bij gepakt worden zodat de chatspecialist de tijd heeft om een vraag op te zoeken. Indien de vraag direct beantwoord kan worden kan de klant verder gaan op de site en een bestelling gaan plaatsen. Als de vraag niet direct door de chatspecialist beantwoord kan worden dan zullen de contactgegevens van de klant gevraagd worden. Deze contactgegevens worden dan met de vraag alsnog naar het bedrijf toegestuurd. De klant kan hierna alsnog geïnformeerd worden. 

Dit mooie samenwerkingsverband moet gezien worden als een investering. Als er een aantal leads worden binnen gehaald dan is de investering alweer terugverdient. Ook is de tijd die de eigen medewerkers extra hebben een mooie bijkomstigheid.  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *